Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2020 14:03 - Миг на надежда
Автор: theirishguy Категория: Поезия   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Самолюбие или чест, сърце изпълнено с горест трябва да пречупи гредите около душата си. О, възпей със славни песни, ти,  сърдце мое, тез велики чувства -  общението и любовта, на човека вродени,  от баща и майка вменени. О, как дивно, от чувство към чувство, от страст към достойн дълг човекът преминава. Животът - бурен вятър, тихо пристанище. Вижте! Небесата въздигат Сина! А Той с нас на една трапеза седи! Не това изображение от детството, а Истинският, Съвършен и Необхватен Бог пред нас е. Веч срамно само Името Му да произнесеш е, във сквернител на общото благо,  във съдител на съдний ден превръщаш се. Но що има хора по таз земя - нека съдят ме! Със гнилите си мисли, нека пъдят ме! Аз срам нямам, душата ми -  и от актьор по - низша е. Но Бога обича, туй не ще се промени. С усмивка на лице, прошка моля - старая се дя умъртвявам мойта воля.

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theirishguy
Категория: Поезия
Прочетен: 8327
Постинги: 15
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930