Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2021 00:48 - Величит душа моя Господа и возрадовася Дух мой о Бозе Спасе моeм
Автор: theirishguy Категория: Поезия   
Прочетен: 150 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичам Невъзможното! То ме издига над Реалността! А боговете обичат в мене само Логиката, която ме връща в Пръстта! Обичам Тайнството на Смеха наивността на порока на добродетелите глупостта и безпощадната самотност! Обичам тази Велика Грешка която ме прави съдбовен Обичам Виното на Деня и нагледността на Нощта Коприненият въздух ушит от Хипнозата! Обичам Веселието в смъртта и мразя тромавата законност. Обичам там да танцувам където учените са задълбочени! Обичам всичко недостойно за обич, в теб, Отрицание, и признавам, няма закани да спрат твоята Слава! И все пак колко тежко е всред глупци... та нали Безкрайното е градено с Логика, Краят е граден с Ужас и ангелите които живеят във възможното разумно отсъждат, че действителността е лудост! И ето пак - възхвалям; предавам края си и живея с остатъка от дните си за Съмнението. Съмнението аз почитам само, на религия прилича Точността - на която част от тялото съм верен там живеят други същества Защото не вярвам в това, което виждам, но виждам това, в което вярвам.


Тагове:   проза,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theirishguy
Категория: Поезия
Прочетен: 8234
Постинги: 15
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031